Известие

Collapse
No announcement yet.

алфа 147 1.6 т.с.смяна на двигател

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • алфа 147 1.6 т.с.смяна на двигател

    Здравейте,колеги.Имам малък въпрос.Количката ми е алфа 147 1.6 т.с.105 коня и искам да и сложа 2.0 т.с.мотор интересуваме всичко свързано с замяната и какво трябва да купя допълнително освен мотор,еку,ключ и имобилайзер.Благодаря и се извинявам ако темата не е за тук.Нов съм.

  • #2
    Продай тая кола и си купи друга.
    Не става толкова лесно колкото си мислите.

    Comment


    • #3
      Това е най лесното,питам какво ми трябва и по принцип става ли

      ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

      Знам че няма да е точно plug and play но все пак не смятам че има сериозни разлики в инсталацията

      Comment


      • #4
        И скоростна кутия, и бензинова помпа, и спирачни апарати, и........
        Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
        Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
        Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
        Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от dimo rodov Покажи съобщение
          Това е най лесното,питам какво ми трябва и по принцип става ли

          ---------- Post added at 22:03 ---------- Previous post was at 21:56 ----------

          Знам че няма да е точно plug and play но все пак не смятам че има сериозни разлики в инсталацията
          Това е твоя човек (digitalundgrd) преди време го игра тоя филм. По спомен имаше и разлика в тръбите на климатичната система. Аз скоро търсих една тръбичка на антифриза, няма ти казвам колко вариации има на нея от 2001 до 2004 - 105к.с и 120к.с Така че, по-добре не се хващай, ако не си подготвен финансово. По-добре нова с такъв мотор. Аз също съм го мислил преди време, но бързо се отказах Ако ти е здрав мотор си я карай с него или я продавай!

          Comment


          • #6
            Като цяло мотора ми е доста зле,гори по литър масло на 1000 км така че не се налага да го сменям понеже постоянно наливам ново.Скоро спуках и картера и като огледах какъв е филма със свалянето,реших да сваля мотора за ремонт и ми светна идеята за по голям.Това ми е първата Алфа и незнам за другите ,но този 105 коня страда от липса на всякаква динамика.Затова и писах в форума,но явно малко хора са правили тази интервенция

            Comment


            • #7
              Без да ги познавам, ще ти кажа че не малко хора са я правили тая интервенция.
              Не съм сигурен за всяка разлика в тия мотори, щото не съм фен на туин скрапа, ама ще има разлики в лапите на мотора, в кутия, полуоски, айде носачите са същите, спирачни апарати, тръби, агрегатите в периферията на мотора, моста може да е различен, инсталация, климатични тръби, водни съединия, кормилната рейка става на всяка ама тръбите ще са различни.
              Филма е голям, и отделно ще си излизат много дребни но досадни проблеми.

              Comment


              • #8
                има една на части и ми е близо,ще ида да и хвърля едно око все пак.Ако може някой,който го е правил да драсне някой ред ще бъда благодарен.

                Comment


                • #9
                  Не се хващай на тоя филм. Няма да стане. Или ще ти струва, колкото две коли.
                  Или оправи сегашния мотор или си купи такава с 2.0 двигател. Само да ти кажа и да смениш мотора/колата, пак може да ти гори масло. Че даже и повече от сегашния.
                  Преди да правиш скъпи ремонти, почисти сепаратора. Има тема за това във форума. Много неща имат да се правят и са по-евтини, преди да се хвърлиш на основен ремонт.

                  ---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

                  Аз карам такава 105 коня. Доволен съм, ама явно ти си рейсър, щом ти е слаба. Колата с хубав бензин и почистена където трябва (дросел, ламбда, EGR и т.н), върви доста добре за тези коне. Дори с работещ климатик.

                  ---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

                  Сега се сетих, ако ти се дават грешни пари, може да я ремапнеш. За мен няма смисъл, ама ще имаш към 115 коня. И по-добър въртящ момент.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Ghostface86 Покажи съобщение
                    Не се хващай на тоя филм. Няма да стане. Или ще ти струва, колкото две коли.
                    Или оправи сегашния мотор или си купи такава с 2.0 двигател. Само да ти кажа и да смениш мотора/колата, пак може да ти гори масло. Че даже и повече от сегашния.
                    Преди да правиш скъпи ремонти , почисти сепаратора. Има тема за това във форума. Много неща имат да се правят и са по-евтини, преди да се хвърлиш на основен ремонт.

                    ---------- Post added at 16:25 ---------- Previous post was at 16:22 ----------

                    Аз карам такава 105 коня. Доволен съм, ама явно ти си рейсър, щом ти е слаба. Колата с хубав бензин и почистена където трябва (дросел, ламбда, EGR и т.н), върви доста добре за тези коне. Дори с работещ климатик.

                    ---------- Post added at 16:29 ---------- Previous post was at 16:25 ----------

                    Сега се сетих, ако ти се дават грешни пари, може да я ремапнеш. За мен няма смисъл, ама ще имаш към 115 коня. И по-добър въртящ момент.
                    105 бензинка с EGR?
                    Hennessey Venom GT, 2009 - ex, тоталка,
                    Bugatti Veyron 16.4 Grand Sport 2011 - ex, за скрап,
                    Pagani Huayra 2014 - ex, за части,
                    Alfa Romeo 156 1.9JTD, 150 коня.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от dansguardian Покажи съобщение
                      105 бензинка с EGR?
                      Егр на бензин или дпф на 156, какво значение има?

                      Важно е да има мир по света


                      159 1.8 MPI
                      166 2.0 TS (ex)

                      Comment


                      • #12
                        Благодаря,колега за мнението,и не не съм рейсър,дори карам много спокойно(в повечето случай детето ми е вътре),ама когато искам да изпреваря и карам на 5та с 90 примерно,трябва да върна едва ли не 3 та за да дръпне що годе.Когато ми сменяха агренажа момчето я пробвал след това и ме пита да не е 1.4 мотора че нещо нямал душа.Аз съм карал само дизели до сега,ама според мен трябва да е по рязък този мотор,два вала,16клапана,съвременен инжекцион.Явно имам проблем.Най интересното е че съм пробвал какво ли не,с разкачени ламди-няма разлика(дори не светна нищо),с разкачен дебитомер-нищо(само свети чека).Поооомощщ

                        Comment


                        • #13
                          Зацепен ли е правилно тоя мотор?
                          156 2.0TS

                          Comment


                          • #14
                            Остава някой да изцепи ся, че баш на тоя мотор му трака вариатора.

                            Comment


                            • #15
                              Купи си кола над 140-150 коня, ако искаш да изпреварваш, под тях си досаден ръгач-тираджия. Виж в "Продава"- имам една 144к. бИга4 .
                              Last edited by hartisimo; d.m.y г., 21:42.

                              Comment

                              Working...
                              X